Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetTurpeinen, S. (2008). Werbung zwischen Kitsch und Postmoderne: Werbetypologien als Spiegel verschiedener Gesellschaften. [S. Turpeinen].
Chicago-tyylinen lähdeviittausTurpeinen, Sarita. Werbung Zwischen Kitsch Und Postmoderne: Werbetypologien Als Spiegel Verschiedener Gesellschaften. Oulu: [S. Turpeinen], 2008.
MLA-viiteTurpeinen, Sarita. Werbung Zwischen Kitsch Und Postmoderne: Werbetypologien Als Spiegel Verschiedener Gesellschaften. [S. Turpeinen], 2008.
Harvard-tyylinen lähdeviittausTurpeinen, S. 2008. Werbung zwischen Kitsch und Postmoderne: Werbetypologien als Spiegel verschiedener Gesellschaften. Oulu: [S. Turpeinen].
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset