Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Turpeinen, S. (2008). Werbung zwischen Kitsch und Postmoderne: Werbetypologien als Spiegel verschiedener Gesellschaften. [S. Turpeinen].

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Turpeinen, Sarita. Werbung Zwischen Kitsch Und Postmoderne: Werbetypologien Als Spiegel Verschiedener Gesellschaften. Oulu: [S. Turpeinen], 2008.

MLA-viite

Turpeinen, Sarita. Werbung Zwischen Kitsch Und Postmoderne: Werbetypologien Als Spiegel Verschiedener Gesellschaften. [S. Turpeinen], 2008.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Turpeinen, S. 2008. Werbung zwischen Kitsch und Postmoderne: Werbetypologien als Spiegel verschiedener Gesellschaften. Oulu: [S. Turpeinen].

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.
Kysy apua / Ask for help

Sisältöä ei voida näyttää

Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.

Evästeasetukset