Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Hayes, B. E. (2008). Measuring customer satisfaction and loyalty: Survey design, use, and statistical analysis methods (3rd ed.). ASQ Quality Press.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Hayes, Bob E. Measuring Customer Satisfaction and Loyalty: Survey Design, Use, and Statistical Analysis Methods. 3rd ed. Milwaukee, Wis.: ASQ Quality Press, 2008.

MLA-viite

Hayes, Bob E. Measuring Customer Satisfaction and Loyalty: Survey Design, Use, and Statistical Analysis Methods. 3rd ed. ASQ Quality Press, 2008.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Hayes, B. E. 2008. Measuring customer satisfaction and loyalty: Survey design, use, and statistical analysis methods. 3rd ed. Milwaukee, Wis.: ASQ Quality Press.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.
Kysy apua / Ask for help

Sisältöä ei voida näyttää

Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.

Evästeasetukset