Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetHayes, B. E. (2008). Measuring customer satisfaction and loyalty: Survey design, use, and statistical analysis methods (3rd ed.). ASQ Quality Press.
Chicago-tyylinen lähdeviittausHayes, Bob E. Measuring Customer Satisfaction and Loyalty: Survey Design, Use, and Statistical Analysis Methods. 3rd ed. Milwaukee, Wis.: ASQ Quality Press, 2008.
MLA-viiteHayes, Bob E. Measuring Customer Satisfaction and Loyalty: Survey Design, Use, and Statistical Analysis Methods. 3rd ed. ASQ Quality Press, 2008.
Harvard-tyylinen lähdeviittausHayes, B. E. 2008. Measuring customer satisfaction and loyalty: Survey design, use, and statistical analysis methods. 3rd ed. Milwaukee, Wis.: ASQ Quality Press.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset