Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Mesiranta, N. (2009). Consumer online impulsive buying: Elements of typology. Tampere University Press.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Mesiranta, Nina. Consumer Online Impulsive Buying: Elements of Typology. Tampere: Tampere University Press, 2009.

MLA-viite

Mesiranta, Nina. Consumer Online Impulsive Buying: Elements of Typology. Tampere University Press, 2009.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Mesiranta, N. 2009. Consumer online impulsive buying: Elements of typology. Tampere: Tampere University Press.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.
Kysy apua / Ask for help

Sisältöä ei voida näyttää

Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.

Evästeasetukset