Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetPenttinen, V. f. (2022). Marketing in the rise of online data: Dealing with the shifts in firm-consumer information asymmetry. Hanken School of Economics.
Chicago-tyylinen lähdeviittausPenttinen, Valeria författare. Marketing in the Rise of Online Data: Dealing with the Shifts in Firm-consumer Information Asymmetry. Helsinki: Hanken School of Economics, 2022.
MLA-viitePenttinen, Valeria författare. Marketing in the Rise of Online Data: Dealing with the Shifts in Firm-consumer Information Asymmetry. Hanken School of Economics, 2022.
Harvard-tyylinen lähdeviittausPenttinen, V. f. 2022. Marketing in the rise of online data: Dealing with the shifts in firm-consumer information asymmetry. Helsinki: Hanken School of Economics.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset