Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Penttinen, V. f. (2022). Marketing in the rise of online data: Dealing with the shifts in firm-consumer information asymmetry. Hanken School of Economics.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Penttinen, Valeria författare. Marketing in the Rise of Online Data: Dealing with the Shifts in Firm-consumer Information Asymmetry. Helsinki: Hanken School of Economics, 2022.

MLA-viite

Penttinen, Valeria författare. Marketing in the Rise of Online Data: Dealing with the Shifts in Firm-consumer Information Asymmetry. Hanken School of Economics, 2022.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Penttinen, V. f. 2022. Marketing in the rise of online data: Dealing with the shifts in firm-consumer information asymmetry. Helsinki: Hanken School of Economics.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.
Kysy apua / Ask for help

Sisältöä ei voida näyttää

Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.

Evästeasetukset