Content Cannot be Displayed
Chat content cannot be displayed due to cookie settings. To view the content, modify your cookie settings to allow the following categories: Chat Services.
Cookie SettingsAnttonen, S. (1993). Frankfurtin koulun tieteenteoreettisesta ja metodologisesta merkityksestä kasvatustieteelliselle teorianmuodostukselle: TThe theoretical and methodological significance of the Frankfurt School to the theory of education. Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta.
Chicago Style CitationAnttonen, Saila. Frankfurtin Koulun Tieteenteoreettisesta Ja Metodologisesta Merkityksestä Kasvatustieteelliselle Teorianmuodostukselle: TThe Theoretical and Methodological Significance of the Frankfurt School to the Theory of Education. Oulu: Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta, 1993.
MLA CitationAnttonen, Saila. Frankfurtin Koulun Tieteenteoreettisesta Ja Metodologisesta Merkityksestä Kasvatustieteelliselle Teorianmuodostukselle: TThe Theoretical and Methodological Significance of the Frankfurt School to the Theory of Education. Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta, 1993.
Harvard Style CitationAnttonen, S. 1993. Frankfurtin koulun tieteenteoreettisesta ja metodologisesta merkityksestä kasvatustieteelliselle teorianmuodostukselle: TThe theoretical and methodological significance of the Frankfurt School to the theory of education. Oulu: Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta.
Content Cannot be Displayed
Chat content cannot be displayed due to cookie settings. To view the content, modify your cookie settings to allow the following categories: Chat Services.
Cookie Settings