Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Koivisto, J. V. (1997). Television advertisements as cultural symbols: A cross-cultural semiotic analysis of a European and a Japanese baby napkin advertisement. Helsinki School of Economics and Business Administration.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Koivisto, Jussi V. Television Advertisements as Cultural Symbols: A Cross-cultural Semiotic Analysis of a European and a Japanese Baby Napkin Advertisement. Helsinki: Helsinki School of Economics and Business Administration, 1997.

MLA-viite

Koivisto, Jussi V. Television Advertisements as Cultural Symbols: A Cross-cultural Semiotic Analysis of a European and a Japanese Baby Napkin Advertisement. Helsinki School of Economics and Business Administration, 1997.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Koivisto, J. V. 1997. Television advertisements as cultural symbols: A cross-cultural semiotic analysis of a European and a Japanese baby napkin advertisement. Helsinki: Helsinki School of Economics and Business Administration.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.
Kysy apua / Ask for help

Sisältöä ei voida näyttää

Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.

Evästeasetukset