Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetKoivisto, J. V. (1997). Television advertisements as cultural symbols: A cross-cultural semiotic analysis of a European and a Japanese baby napkin advertisement. Helsinki School of Economics and Business Administration.
Chicago-tyylinen lähdeviittausKoivisto, Jussi V. Television Advertisements as Cultural Symbols: A Cross-cultural Semiotic Analysis of a European and a Japanese Baby Napkin Advertisement. Helsinki: Helsinki School of Economics and Business Administration, 1997.
MLA-viiteKoivisto, Jussi V. Television Advertisements as Cultural Symbols: A Cross-cultural Semiotic Analysis of a European and a Japanese Baby Napkin Advertisement. Helsinki School of Economics and Business Administration, 1997.
Harvard-tyylinen lähdeviittausKoivisto, J. V. 1997. Television advertisements as cultural symbols: A cross-cultural semiotic analysis of a European and a Japanese baby napkin advertisement. Helsinki: Helsinki School of Economics and Business Administration.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset