Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetMattila, H. (1999). Lomakekysely asiakaspalautteen hankkimismenetelmänä: Esimerkkinä Kelan asiakaspalvelututkimus. Kansaneläkelaitos, tutkimus- ja kehitysyksikkö.
Chicago-tyylinen lähdeviittausMattila, Hannu. Lomakekysely Asiakaspalautteen Hankkimismenetelmänä: Esimerkkinä Kelan Asiakaspalvelututkimus. Helsinki: Kansaneläkelaitos, tutkimus- ja kehitysyksikkö, 1999.
MLA-viiteMattila, Hannu. Lomakekysely Asiakaspalautteen Hankkimismenetelmänä: Esimerkkinä Kelan Asiakaspalvelututkimus. Kansaneläkelaitos, tutkimus- ja kehitysyksikkö, 1999.
Harvard-tyylinen lähdeviittausMattila, H. 1999. Lomakekysely asiakaspalautteen hankkimismenetelmänä: Esimerkkinä Kelan asiakaspalvelututkimus. Helsinki: Kansaneläkelaitos, tutkimus- ja kehitysyksikkö.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset