Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetTuomikoski, H., & Mattila, H. (1997). Ovatko asiakkaat oikeassa? kolmen menetelmän vertailu asiakaspalautteen tutkimuksessa: Kelan toiminnan ja palvelujen arviointibarometri. [Kansaneläkelaitos].
Chicago-tyylinen lähdeviittausTuomikoski, Hannu, ja Hannu Mattila. Ovatko Asiakkaat Oikeassa? Kolmen Menetelmän Vertailu Asiakaspalautteen Tutkimuksessa: Kelan Toiminnan Ja Palvelujen Arviointibarometri. Helsinki: [Kansaneläkelaitos], 1997.
MLA-viiteTuomikoski, Hannu, ja Hannu Mattila. Ovatko Asiakkaat Oikeassa? Kolmen Menetelmän Vertailu Asiakaspalautteen Tutkimuksessa: Kelan Toiminnan Ja Palvelujen Arviointibarometri. [Kansaneläkelaitos], 1997.
Harvard-tyylinen lähdeviittausTuomikoski, H. & Mattila, H. 1997. Ovatko asiakkaat oikeassa? kolmen menetelmän vertailu asiakaspalautteen tutkimuksessa: Kelan toiminnan ja palvelujen arviointibarometri. Helsinki: [Kansaneläkelaitos].
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset