Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetKeller, K. L. (2003). Strategic brand management: Building, measuring, and managing brand equity (2nd ed.). Prentice Hall.
Chicago-tyylinen lähdeviittausKeller, Kevin Lane. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. 2nd ed. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2003.
MLA-viiteKeller, Kevin Lane. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. 2nd ed. Prentice Hall, 2003.
Harvard-tyylinen lähdeviittausKeller, K. L. 2003. Strategic brand management: Building, measuring, and managing brand equity. 2nd ed. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset