Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetMohr, J., Sengupta, S., & Slater, S. (2005). Marketing of high-technology products and innovations (2nd ed.). Pearson Education.
Chicago-tyylinen lähdeviittausMohr, Jakki, Sanjit Sengupta, ja Stanley Slater. Marketing of High-technology Products and Innovations. 2nd ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Education, 2005.
MLA-viiteMohr, Jakki, et al. Marketing of High-technology Products and Innovations. 2nd ed. Pearson Education, 2005.
Harvard-tyylinen lähdeviittausMohr, J., Sengupta, S. & Slater, S. 2005. Marketing of high-technology products and innovations. 2nd ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Education.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset