Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetParadis, A. (2019). Towards a relational conceptualisation of teacher autonomy: Narrative research on the autonomy perceptions of upper-secondary school teachers in different contexts. University of Oulu.
Chicago-tyylinen lähdeviittausParadis, Audrey. Towards a Relational Conceptualisation of Teacher Autonomy: Narrative Research on the Autonomy Perceptions of Upper-secondary School Teachers in Different Contexts. Oulu: University of Oulu, 2019.
MLA-viiteParadis, Audrey. Towards a Relational Conceptualisation of Teacher Autonomy: Narrative Research on the Autonomy Perceptions of Upper-secondary School Teachers in Different Contexts. University of Oulu, 2019.
Harvard-tyylinen lähdeviittausParadis, A. 2019. Towards a relational conceptualisation of teacher autonomy: Narrative research on the autonomy perceptions of upper-secondary school teachers in different contexts. Oulu: University of Oulu.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset