Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetUniversity of Michigan. Graduate School of Business Administration. Division of Research, issuing body. (1978). Current issues and research in advertising. Division of Research, Graduate School of Business Administration, University of Michigan.
Chicago-tyylinen lähdeviittausUniversity of Michigan. Graduate School of Business Administration. Division of Research, issuing body. Current Issues and Research in Advertising. Ann Arbor, Mich.: Division of Research, Graduate School of Business Administration, University of Michigan, 1978.
MLA-viiteUniversity of Michigan. Graduate School of Business Administration. Division of Research, issuing body. Current Issues and Research in Advertising. Division of Research, Graduate School of Business Administration, University of Michigan, 1978.
Harvard-tyylinen lähdeviittausUniversity of Michigan. Graduate School of Business Administration. Division of Research, i. b. 1978. Current issues and research in advertising. Ann Arbor, Mich.: Division of Research, Graduate School of Business Administration, University of Michigan.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset