Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetAnderson, K., & Zemke, R. (1995). Knock your socks off answers: Solving customer nightmares & soothing nightmare customers. American Management Association.
Chicago-tyylinen lähdeviittausAnderson, Kristin, ja Ron Zemke. Knock Your Socks off Answers: Solving Customer Nightmares & Soothing Nightmare Customers. New York: American Management Association, 1995.
MLA-viiteAnderson, Kristin, ja Ron Zemke. Knock Your Socks off Answers: Solving Customer Nightmares & Soothing Nightmare Customers. American Management Association, 1995.
Harvard-tyylinen lähdeviittausAnderson, K. & Zemke, R. 1995. Knock your socks off answers: Solving customer nightmares & soothing nightmare customers. New York: American Management Association.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset