Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetAssociation of Marketing Theory and Practice (U.S.), issuing body, & Society for Marketing Advances, issuing body. (1992). Journal of marketing theory and practice. Association of Marketing Theory and Practice.
Chicago-tyylinen lähdeviittausAssociation of Marketing Theory and Practice (U.S.), issuing body, ja issuing body Society for Marketing Advances. Journal of Marketing Theory and Practice. Statesboro, GA: Association of Marketing Theory and Practice, 1992.
MLA-viiteAssociation of Marketing Theory and Practice (U.S.), issuing body, ja issuing body Society for Marketing Advances. Journal of Marketing Theory and Practice. Association of Marketing Theory and Practice, 1992.
Harvard-tyylinen lähdeviittausAssociation of Marketing Theory and Practice (U.S.), i. b. & Society for Marketing Advances, i. b. 1992. Journal of marketing theory and practice. Statesboro, GA: Association of Marketing Theory and Practice.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset