Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetUniversitas Indonesia. Management Research Center, issuing body, & Philip Kotler Center, issuing body. (2009). ASEAN marketing journal. Management Research Center (MRC), Department of Management, Faculty of Economics, University of Indonesia.
Chicago-tyylinen lähdeviittausUniversitas Indonesia. Management Research Center, issuing body, ja issuing body Philip Kotler Center. ASEAN Marketing Journal. Depok : [Jakarta]: Management Research Center (MRC), Department of Management, Faculty of Economics, University of Indonesia, 2009.
MLA-viiteUniversitas Indonesia. Management Research Center, issuing body, ja issuing body Philip Kotler Center. ASEAN Marketing Journal. Management Research Center (MRC), Department of Management, Faculty of Economics, University of Indonesia, 2009.
Harvard-tyylinen lähdeviittausUniversitas Indonesia. Management Research Center, i. b. & Philip Kotler Center, i. b. 2009. ASEAN marketing journal. Depok : [Jakarta]: Management Research Center (MRC), Department of Management, Faculty of Economics, University of Indonesia.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset