Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetDickinger, A. (2007). Perceived Quality of Mobile Services: A Segment-Specific Analysis. Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften. https://doi.org/10.3726/b13970
Chicago-tyylinen lähdeviittausDickinger, Astrid. Perceived Quality of Mobile Services: A Segment-Specific Analysis. Frankfurt a.M.: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2007. https://doi.org/10.3726/b13970.
MLA-viiteDickinger, Astrid. Perceived Quality of Mobile Services: A Segment-Specific Analysis. Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2007. https://doi.org/10.3726/b13970.
Harvard-tyylinen lähdeviittausDickinger, A. 2007. Perceived Quality of Mobile Services: A Segment-Specific Analysis. Frankfurt a.M.: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset