Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetGoldin-Meadow, S. (2005). The Resilience of Language: What Gesture Creation in Deaf Children Can Tell Us About How All Children Learn Language. Taylor and Francis.
Chicago-tyylinen lähdeviittausGoldin-Meadow, Susan. The Resilience of Language: What Gesture Creation in Deaf Children Can Tell Us About How All Children Learn Language. Hoboken: Taylor and Francis, 2005.
MLA-viiteGoldin-Meadow, Susan. The Resilience of Language: What Gesture Creation in Deaf Children Can Tell Us About How All Children Learn Language. Taylor and Francis, 2005.
Harvard-tyylinen lähdeviittausGoldin-Meadow, S. 2005. The Resilience of Language: What Gesture Creation in Deaf Children Can Tell Us About How All Children Learn Language. Hoboken: Taylor and Francis.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset