Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetMaunu, S. (2003). Supplier Satisfaction: The concept and a measurement system : a study to define the supplier satisfaction elements and usage as a management tooll. Oulun yliopiston kirjasto.
Chicago-tyylinen lähdeviittausMaunu, Susanna. Supplier Satisfaction: The Concept and a Measurement System : A Study to Define the Supplier Satisfaction Elements and Usage as a Management Tooll. Oulu: Oulun yliopiston kirjasto, 2003.
MLA-viiteMaunu, Susanna. Supplier Satisfaction: The Concept and a Measurement System : A Study to Define the Supplier Satisfaction Elements and Usage as a Management Tooll. Oulun yliopiston kirjasto, 2003.
Harvard-tyylinen lähdeviittausMaunu, S. 2003. Supplier Satisfaction: The concept and a measurement system : a study to define the supplier satisfaction elements and usage as a management tooll. Oulu: Oulun yliopiston kirjasto.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset