Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetKureemun, B., & Fantina, R. (2011). Your customers' perception of quality: What it means to your bottom line and how to control it. Productivity Press.
Chicago-tyylinen lähdeviittausKureemun, Baboo, ja Robert Fantina. Your Customers' Perception of Quality: What It Means to Your Bottom Line and How to Control It. New York: Productivity Press, 2011.
MLA-viiteKureemun, Baboo, ja Robert Fantina. Your Customers' Perception of Quality: What It Means to Your Bottom Line and How to Control It. Productivity Press, 2011.
Harvard-tyylinen lähdeviittausKureemun, B. & Fantina, R. 2011. Your customers' perception of quality: What it means to your bottom line and how to control it. New York: Productivity Press.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset