Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Kureemun, B., & Fantina, R. (2011). Your customers' perception of quality: What it means to your bottom line and how to control it. Productivity Press.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Kureemun, Baboo, ja Robert Fantina. Your Customers' Perception of Quality: What It Means to Your Bottom Line and How to Control It. New York: Productivity Press, 2011.

MLA-viite

Kureemun, Baboo, ja Robert Fantina. Your Customers' Perception of Quality: What It Means to Your Bottom Line and How to Control It. Productivity Press, 2011.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Kureemun, B. & Fantina, R. 2011. Your customers' perception of quality: What it means to your bottom line and how to control it. New York: Productivity Press.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.
Kysy apua / Ask for help

Sisältöä ei voida näyttää

Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.

Evästeasetukset