Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetArantola, H., & Simonen, K. (2009). Palvelemisesta palveluliiketoimintaan: Asiakasymmärrys palveluliiketoiminnan perustana. Tekes.
Chicago-tyylinen lähdeviittausArantola, Heli, ja Kimmo Simonen. Palvelemisesta Palveluliiketoimintaan: Asiakasymmärrys Palveluliiketoiminnan Perustana. Helsinki: Tekes, 2009.
MLA-viiteArantola, Heli, ja Kimmo Simonen. Palvelemisesta Palveluliiketoimintaan: Asiakasymmärrys Palveluliiketoiminnan Perustana. Tekes, 2009.
Harvard-tyylinen lähdeviittausArantola, H. & Simonen, K. 2009. Palvelemisesta palveluliiketoimintaan: Asiakasymmärrys palveluliiketoiminnan perustana. Helsinki: Tekes.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset