Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetKeller, K. L., & Swaminathan, V. (2020). Strategic brand management: Building, measuring, and managing brand equity (Fifth edition. Global edition.). Pearson.
Chicago-tyylinen lähdeviittausKeller, Kevin Lane, ja Vanitha Swaminathan. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. Fifth edition. Global edition. Harlow, England: Pearson, 2020.
MLA-viiteKeller, Kevin Lane, ja Vanitha Swaminathan. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. Fifth edition. Global edition. Pearson, 2020.
Harvard-tyylinen lähdeviittausKeller, K. L. & Swaminathan, V. 2020. Strategic brand management: Building, measuring, and managing brand equity. Fifth edition. Global edition. Harlow, England: Pearson.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset