Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetAbstract
Involving end-users in a participatory design process may help researchers and developers to gain better understanding of the end users’ views about the target system. In this study, we utilized participatory design approach with focus group meetings and participatory design workshops to figure out requirements for persuasive features of a mobile application for entrepreneurs to recover from work related strain and stress. In many cases, end-user participation in the design process may lead into building more efficient persuasive technology solutions and at least avoidance of many of the design pitfalls, but setting up meetings and organizing workshops can be time-consuming.
Ulkoasu |
application/pdf |
---|---|
Kieli |
englanti |
Asiasanat |
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset