Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetTämän opinnäytetyön tarkoitus oli luoda strategia kohdeyrityksen uudelle verkkokaupalle. Työ tehtiin toimeksiantona Muutos Digitalille. Strategia kattaa lähtötilanteen kartoituksen, avainsanatutkimuksen, sisältösuunnitelman, SERP-analyysin sekä ulkoisen hakukoneopti-moinnin suunnitelman ja kartoituksen.
Tutkimuksen taustalla oli toimeksiantajayrityksen projekti, jossa luotiin asiakasyritykselle ko-konaan uusi verkkokauppa vanhan sivuston tilalle. Tutkimus suoritettiin verkkokaupan ra-kentamisen ohessa tiiviissä yhteistyössä Muutos Digitalin SEO-asiantuntijan kanssa.
Tietoperustassa käsiteltiin hakukoneoptimoinnin teoriaa, historiaa sekä tärkeintä terminolo-giaa. Tietoperusta muodostuu alan kirjallisuudesta sekä ajankohtaisista julkaisuista. Tutki-muksessa hyödynnettiin laadullisen tutkimuksen metodeja, kuten sisällön analyysiä sekä avointa haastattelua.
Lopputuloksena oli kattava suunnitelma asiakasyrityksen uuden verkkokaupan hakuko-neoptimoinnille. Strategiassa eritellyt toimenpiteet toteutetaan verkkokaupan julkaisun yh-teydessä. Tutkimuksen pohjalta rakennetun suunnitelman tavoitteena on ajaa uudelle verk-kokaupalle orgaanista hakuliikennettä sekä nostaa sivuston auktoriteettia Googlen silmissä.
Tutkimuksen pohjalta rakennettu suunnitelma kattaa ainoastaan julkaisuvaiheessa tehtävät toimenpiteet, minkä vuoksi tutkimus muodosti erinomaisen pohjan mahdollisille jatkotoimen-piteille ja tutkimuksille. Hakukoneoptimointi on pitkä prosessi, jota voidaan viedä aina eteenpäin.
Kieli |
suomi |
---|---|
Asiasanat |
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset