Haku

Kriisiviestintä yrityksen maineen palauttajana

QR-koodi

Kriisiviestintä yrityksen maineen palauttajana

Tämä kandidaatin tutkielma käsittelee kriisiviestintää yrityksen maineen palauttajana tilanteissa, joissa organisaatiota on kriisin myötä kohdannut kohu. Lisäksi tarkastellaan erilaisia kriisiviestinnän keinoja sekä esimerkkejä suomalaisten yritysten tavoista vastata niitä kohdanneisiin maine-kriiseihin viestinnän keinoin. Tutkielma ei käsittele yrityksen sisäisiä kriisejä, vaan mielenkiinto kohdistetaan yritystä kohdanneisiin julkisiin mainekriiseihin, joiden yleisönä ovat ulkoiset sidosryhmät, kuten kuluttajat ja media. Tutkielma on toteutettu mukaillen integroivan kirjallisuuskatsauksen metodeja ja tutkimustekniikkaa.

Tallennettuna:
Kysy apua / Ask for help

Sisältöä ei voida näyttää

Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.

Evästeasetukset